EmmaAndIsac

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Määäwww..

Av E M M A I S A C - 9 maj 2013 15:22

Hejsan! Det är Emma här.

Förlåt att vi it har bloggat på 2 dagar typ, men vi har varit upptagna.

Jag har varit på ONE DIRECTION konsert! Aså åhhhh, de var helt grymt Vill bara

tillbaka och ja  ♥♥ Dom var helt jävla .. yumiyumi :* Fast jag tyckte att Camryn (förbandet)

förstörde allt, mina öron och att hon gjorde att vi missa pendeln o.e Om ni undrar vrf de var hennes

fel att vi missa pendeln var de drf hon sjöng i 1 h och de drog ju ut på all skit tid. Men jag och

30.000 till fick se våra bebosar iaf :* x...x

Isac var på lan så han han it blogga sade han ._. Men vi vet ju hur killar är ;)

Idag ska jag å Isac sova. Vi ska kolla på en skräckfilm som heter mama .. usshh..

Vi får se om jag överlever, annars så .. o..o Men ta å kika mig för jag har tråkigt z.z ..

Kik: Emmisenemmam

Dagens låt:



// Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E M M A I S A C - 23 maj 2013 15:33


Hej! Igår fick jag träffa Isac efter några dagars vila för han hade spytt rätt mke i måndags .. :c Men de var iaf bra med hnm ^^ ♥ Idag så hade vi studiebytar dag, de var rätt fett o.o..jag hamnade med världens drygaste bitch, aså seriö...

Av E M M A I S A C - 19 maj 2013 19:39

Hejj! Emma här. Isac har brutit handen, han fick åka till akademiska (stav?) i Uppsala för ungefär 2h sen.. Åhh.. stackarn ): ♥ Jag såg inte riktigt vad som hände för jag skulle köpa godis åt min kompis, men de var ngn som slog sönder h...

Av E M M A I S A C - 18 maj 2013 18:39


Hejsan! Emma här. Snart får vi gäster å dom kommer typ stanna här hela kvällen så jag kanske inte kommer blogga mer idag efter de här inlägget.. Imorron så har jag fotbollsmatch och Isac efter min match.. så de kommer inte bli ngt bloggande ...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 17:34


Hejjsan! ^^ Emma här. Precis kommit hem ifrån Isacs fotbollsmatch, deras lag vann med 8-2 å Isac gjorde 3 mål och 2 ass. Jag han inte blogga igår för att vi hade gäster och då fick jag inte sitta med mobilen elr datorn, aja sånt e livet :) På...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 13:03

Sheeeyna, nu har jag äntligen slutat skolan för idag 8D OCH DE ÄR HELG!!! Snart så äre match, fotbollsmatch. Vi ska typ sammlas om 1 h och jag är rätt så taggad   Fast inte lika taggad utan mitt hår ): Jag har klippt mig '' rätt '' kort -.-' fast...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards