EmmaAndIsac

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

#Match#Gubs#Dags#Att#Tagga

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 13:03

Sheeeyna, nu har jag äntligen slutat skolan för idag 8D OCH DE ÄR HELG!!!

Snart så äre match, fotbollsmatch. Vi ska typ sammlas om 1 h och jag är rätt så taggad  

Fast inte lika taggad utan mitt hår ): Jag har klippt mig '' rätt '' kort -.-' fast de växer ju

ut någon ful dag c: x]

På måndag/tisdag ska vi på prao, jag ska praoa på daaagiiiis .. jorrå, lalalala  

Ni kanske vill se min '' fina frisyr '' ;') varsegod! -.o


Inte för att man ser så bra ;o

Emmas nya proffe på instaaagräääm c:

Sexy mun  Allting e ba' perfa ♥


 

Ställ lite frågor om ni undrar ngt. För fega får ni ej vara ;) Som ankor, kvak kvak kvak kvak kvak   

Det får vara anonymt ! ;D Yoooolååååååååååååååååå ☻☺♦•◘☻♣♦☺♥♠○◘♣•

Dagens låt:


// Isac

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E M M A I S A C - 23 maj 2013 15:33


Hej! Igår fick jag träffa Isac efter några dagars vila för han hade spytt rätt mke i måndags .. :c Men de var iaf bra med hnm ^^ ♥ Idag så hade vi studiebytar dag, de var rätt fett o.o..jag hamnade med världens drygaste bitch, aså seriö...

Av E M M A I S A C - 19 maj 2013 19:39

Hejj! Emma här. Isac har brutit handen, han fick åka till akademiska (stav?) i Uppsala för ungefär 2h sen.. Åhh.. stackarn ): ♥ Jag såg inte riktigt vad som hände för jag skulle köpa godis åt min kompis, men de var ngn som slog sönder h...

Av E M M A I S A C - 18 maj 2013 18:39


Hejsan! Emma här. Snart får vi gäster å dom kommer typ stanna här hela kvällen så jag kanske inte kommer blogga mer idag efter de här inlägget.. Imorron så har jag fotbollsmatch och Isac efter min match.. så de kommer inte bli ngt bloggande ...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 17:34


Hejjsan! ^^ Emma här. Precis kommit hem ifrån Isacs fotbollsmatch, deras lag vann med 8-2 å Isac gjorde 3 mål och 2 ass. Jag han inte blogga igår för att vi hade gäster och då fick jag inte sitta med mobilen elr datorn, aja sånt e livet :) På...

Av E M M A I S A C - 16 maj 2013 21:17

Sha, vart ska jag börja? XD Jag har haft tv-spel/tv förbud -.- Fast de slutade i tis, men jag har inte orkat blogga   De är typ ansträngande!? Lol, men asså jag orkar typ inte.. o.o + vi har massa skit prov osv.. (irl) Imorrn slutar vi 12:00 fö...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards