EmmaAndIsac

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

#Yolo

Av E M M A I S A C - 9 maj 2013 20:17

Sha, Isac här.. aså jag vet seriös inte hur man bloggar ._. xD Men ska göra ett

försök..elr fler, beronde hur många läsare vi får x.x

Idag fick vi en fråga som typ gick såhär: Kan ni lägga upp irl bild på er?

Och ja, vi tänker göra de, men ni får inte mobba oss -.- Vi båda ser ut som kossor ..  


               

De blev små bilder (:

Men nu borde ni vara nöjda .. o.o vi kanske bloggar lite senare, för vi ska kolla

på skräckfilm ist för hockey nu :c Men man kan ju kolla repris? XD Men nu börjar

filmen hejdå.

* Äntligen klar, kan äntligen andas ut *


// Isac

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E M M A I S A C - 23 maj 2013 15:33


Hej! Igår fick jag träffa Isac efter några dagars vila för han hade spytt rätt mke i måndags .. :c Men de var iaf bra med hnm ^^ ♥ Idag så hade vi studiebytar dag, de var rätt fett o.o..jag hamnade med världens drygaste bitch, aså seriö...

Av E M M A I S A C - 19 maj 2013 19:39

Hejj! Emma här. Isac har brutit handen, han fick åka till akademiska (stav?) i Uppsala för ungefär 2h sen.. Åhh.. stackarn ): ♥ Jag såg inte riktigt vad som hände för jag skulle köpa godis åt min kompis, men de var ngn som slog sönder h...

Av E M M A I S A C - 18 maj 2013 18:39


Hejsan! Emma här. Snart får vi gäster å dom kommer typ stanna här hela kvällen så jag kanske inte kommer blogga mer idag efter de här inlägget.. Imorron så har jag fotbollsmatch och Isac efter min match.. så de kommer inte bli ngt bloggande ...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 17:34


Hejjsan! ^^ Emma här. Precis kommit hem ifrån Isacs fotbollsmatch, deras lag vann med 8-2 å Isac gjorde 3 mål och 2 ass. Jag han inte blogga igår för att vi hade gäster och då fick jag inte sitta med mobilen elr datorn, aja sånt e livet :) På...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 13:03

Sheeeyna, nu har jag äntligen slutat skolan för idag 8D OCH DE ÄR HELG!!! Snart så äre match, fotbollsmatch. Vi ska typ sammlas om 1 h och jag är rätt så taggad   Fast inte lika taggad utan mitt hår ): Jag har klippt mig '' rätt '' kort -.-' fast...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards