EmmaAndIsac

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

#Hell yeah 8D

Av E M M A I S A C - 13 maj 2013 15:08

Heeey, slutade ganska nyss skolan och nu sitter jag å dunkar musik 8D

Skoldagen har gått rätt snabbt tycker jag o..o men den var ändå tråkigt <--- o.O

Imorgon ska vår klass åka typ 1 h 15 min upp till Alborgen, vettefan vart de ligger.. men typ

mellan Gävle och Sandviken (INTE SÄKER) och de kommer väl bli roligt? XD

En på msp som heter Alba!<3 på msp ska också dit imorrn så vi kanske träffas o.......o Men vem vet  

De är rätt lätt och hitta mig i en grupp.. kortast, brunt hår, håret är till midjan (dryg, I know)

Men alla e ju fan as långa, alla i min klass är över 1.60 förutom jag och en till. Jag är 1.51 och kompisen

1.52 -.o En i min klass är en 1.78 !!!!!! Känns som att man kollar upp på Mont blanc när man pratar med hnm :D

Idag i skolan så övade vi in för ngn vårkonser som man måååste komma på annars får man inte kompa c:

Och då så skulle lillettan (förskolan) gå förbi oss för dom skulle sitta längst bak på bord

och då gick en lilletta gå förbi mig, han var fan upp till örat på mig !

Min kompis bah: Du borde hänka på dom aså .__.


Jaa.. som ni kanske har märkt så bloggar jag om konstiga saker o..o Aså dom e random, för jag vet

inte riktigt vad jag ska blogga om.. för msp, vad ska man skriva ? Oj, en mspare gjorde

ett nytt forum, film, artbook osv.. för jag vill liksom inte kolla på andra msp bloggar och de

deras ideer för de e liksom lite taskigt och de vill man it vara c:

Innan jag ska äta mellis så ska jag bara säga att jag är från ett annat land x]

Dagens snällaste:

  

Han är snäll för att han är snäll, rolig, knäpp, snygg, söt och att jag känner hnm irl 8D

Och han är min kusins kille :'D


// Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E M M A I S A C - 23 maj 2013 15:33


Hej! Igår fick jag träffa Isac efter några dagars vila för han hade spytt rätt mke i måndags .. :c Men de var iaf bra med hnm ^^ ♥ Idag så hade vi studiebytar dag, de var rätt fett o.o..jag hamnade med världens drygaste bitch, aså seriö...

Av E M M A I S A C - 19 maj 2013 19:39

Hejj! Emma här. Isac har brutit handen, han fick åka till akademiska (stav?) i Uppsala för ungefär 2h sen.. Åhh.. stackarn ): ♥ Jag såg inte riktigt vad som hände för jag skulle köpa godis åt min kompis, men de var ngn som slog sönder h...

Av E M M A I S A C - 18 maj 2013 18:39


Hejsan! Emma här. Snart får vi gäster å dom kommer typ stanna här hela kvällen så jag kanske inte kommer blogga mer idag efter de här inlägget.. Imorron så har jag fotbollsmatch och Isac efter min match.. så de kommer inte bli ngt bloggande ...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 17:34


Hejjsan! ^^ Emma här. Precis kommit hem ifrån Isacs fotbollsmatch, deras lag vann med 8-2 å Isac gjorde 3 mål och 2 ass. Jag han inte blogga igår för att vi hade gäster och då fick jag inte sitta med mobilen elr datorn, aja sånt e livet :) På...

Av E M M A I S A C - 17 maj 2013 13:03

Sheeeyna, nu har jag äntligen slutat skolan för idag 8D OCH DE ÄR HELG!!! Snart så äre match, fotbollsmatch. Vi ska typ sammlas om 1 h och jag är rätt så taggad   Fast inte lika taggad utan mitt hår ): Jag har klippt mig '' rätt '' kort -.-' fast...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards