EmmaAndIsac

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av E M M A I S A C - 23 maj 2013 15:33

Hej! Igår fick jag träffa Isac efter några dagars vila för han hade spytt

rätt mke i måndags .. :c Men de var iaf bra med hnm ^^ ♥

Idag så hade vi studiebytar dag, de var rätt fett o.o..jag hamnade med världens drygaste

bitch, aså seriös, jag hatar henne o: men annars var väl klasserna okej. En av dom bästa

sakerna i min klass är att jag hamnade med min bästis som jag har känt i 10 år nu ;D och de dåligaste var

att jag inte hamnade i samma klass som Isac  Är så jävla sur på skol helvetet .__. man borde ju

få välja själv vilka man vill gå med men de skulle bli en katastof x.x

Aså en kille som jag känner halvt som går i min nya klass har as fina ögon *-* Dom blänker typ XD

HAHA.. men aa ^^ Dem är söta dom och så äger han i mål i fotboll å hockey 8D

Dagens låt:


Fan vad heta ;* ASÅ VET NI! JAG HAR FELIX NUMMMER!! DÖR *-* Och näe jag skriver

inte ut de här för då skulle alla ringa å då skulle ni förstöra hans liv ;) + jag lovade min kusin och han att

inte ge ut -.-

Dom har gått på samma musik sak förr så de är drf de känner varandra ;D Ni behöver inte tro

mig men jag ljuger inte o..o Min kusin spelar i ett band som heter Roshambo, de finns typ två såna band.

De är lättare å hitta de mer '' nyare '' Roshambo på spotify än på youtube för på youtube kommer de upp

de andra banden OwO Komplicerat  Dagens snällaste:

  


// Emma

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards