EmmaAndIsac

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av E M M A I S A C - 19 maj 2013 19:39

Hejj! Emma här.

Isac har brutit handen, han fick åka till akademiska (stav?) i Uppsala för ungefär 2h sen..

Åhh.. stackarn ): ♥ Jag såg inte riktigt vad som hände för jag skulle köpa godis åt min kompis, men de var

ngn som slog sönder hans hand mot stolpen .. så han ligger väl där på sjukhuset sövad );

Älskar dig Isac! ♥ Du kommer bli bättre bebo, saknar diig ;* Fyfan, de är ingen jävla hockey gubs. helvete..

Man får ju ta de lite lungt -..- Jäveln fick lämna plan iaf ;D

Jag tror inte att Isac kommer blogga typ på 1 v elr ngt.

Dom vann iaf med 6-2 å vi med 3-1, jag gjorde ett fjutt mål och en ass  VI LIGGER FÖRST

I SERIEN JAO! :'DDD Japp..

Min kompis tog en cp bild på mig och om hon inte tog bort den så hotade jag henne att kasta

coola på henne (hennes coola) och då så tog jag hennes burk och jagade henne.

Och vår hemma plan är de som en kulle längs långsidorna och då så sprang hon ner där och klotade

ner från kullen, HAHAH.. fyfan vad jag dog där asså XD HAHAHA.. mina kompisar som satt å kolla

på matchen å såg inte så jag satt där i gräset och garva som fan och peka på min kompis, sen efter

5 hundra delar märkte dem oss.. dom bah: vafan hände? .. de var dåligt att vi

inte fick de på film, AHHAHA.. usshh.. minnen asså ♥ Jag satt och garva åt de tills matchen var

slut o.o efter matchen, så skulle vi hem och då kommer de några killar från andra laget

och bah helt random: varför garvar du så mke, dålig humor elr? och kollar på mig, faast >.< dom

var ju glada så XD Då började jag garva mer -.-' De var fett pinsamt  

Dagens låt:


Snart börjar hockey VM 8D Isac missar den :c Han som såg fram imot den ♥

Hoppas att Schweiz vinner ! För Sverige har inte en ända Färjestad spelare så nää -.-

Elr de har ju inte Schweiz hlr, men ändå x.x

Jag vet inte om jag orkar göra en '' dagens snällaste idag '', är fett trött D:

Ha en fortsatt trevlig kväll (:


// Emma

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards