EmmaAndIsac

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av E M M A I S A C - 18 maj 2013 18:39

Hejsan! Emma här.

Snart får vi gäster å dom kommer typ stanna här hela kvällen så jag kanske

inte kommer blogga mer idag efter de här inlägget..

Imorron så har jag fotbollsmatch och Isac efter min match.. så de kommer inte bli ngt bloggande

mellan kl.13:00 - 19.00 :/ Men jag tror it att jag orkar blogga på morgonen.

Jag är en person som gillar och ligga kvar i sängen längee ;D Elr så försöker jag sova igen. För orka

göra ngt på morgonen o..o

Japp.. idag har jag inte gjort ngt speciellt förutom power walkat 5 km.. helvete vad varm de har varit

idaaaag D: efter typ 500 m så rann de svett, euww.. ett av de äckligaste som finns är att de

rinner ner svett i munnen. Om man spelar hockey i min ålder mst man ha galler på, då sammlas all

svett typ i gummit och sen rinner de typ, ussh fyfan  Dagens låt:


Okeyy, nu tänker ni säkert * jahaa, emma kollar på sånt *, men de är inte bilderna jag kollar

på, de är musik jag lyssnar på ._. Jag gillar denna rätt mke för att jag hatar orginal '' call me maybe ''

as mke (ta inte illa upp) och tycker att den här remix saken är mke mke bättre :) Och dom andra

låtarna i videon älskar jag också, åhh.. den efter call me maybe asså ♥ Älska ♥

Ställ frågor, dom kommer upp på bloggen imorrn! :D 

Japp, här kommer dagens snällaste ^^

 

Jajemen, här är Juuuustin c: Han är en jättesnäll å söt vän x)

Han har en katt som är gul och den kommer ni bli stört kär i om ni ser den OwO  Fast den

katten är igt min! >.< .. höhöh .. Juuuuuustin, hej :3 Jag vet inte om han vill ha fler vänner men

adda hnm på msp ! Namnet finns åvan och han är singel så haffa tjejor ^-^


Idag chattade jag och BaaatmaN (kossa mu mu) och vi snackade typ att msp är tråkigt för

att man inte kunde,fick skriva hata,instagram,skype,kik,Vad heter du,fan osv.. utan att få

en varning/avstängning. Seriös.. skräp er -..- Aså jag tar ju inte illa upp om någon skriver '' Fan vad

bra! '' elr '' fan i helvetes fan '' .. liksom, jag tycker de e bara roligt när ngn svär o: * host * elr 

säger typ hoooooooo .. aaa, tror att ni vet.

Liksom Isac säker typ bånge, kuk, fitta osv.. nästan hela tiden och de får mig liksom att skratta >.<

Förlåt för uttrycken .. men om ni kanske träffar oss ngn, och då äre bra å veta  

Jaa.. tillbaka till Baaatman och min chatt.. då hel plötsligt gjorde Baaatman en '' >-< '', jag tycker

serös att den smileyn är jättesöt  Men jag e allmänt konstig så.. 8D Nu ska jag mysa med

Isac, mina syskon, pappas kompisars barn, cya ^^  


// Emma


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards