EmmaAndIsac

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av E M M A I S A C - 10 maj 2013 21:15

Halloj, Emma här ^^

Nu sitter jag å lyssnar på musik och tråkar ;D

Idag har jag och Isac skaffat ett vfm konto tsm, vfm = Video fy me. De är en app

som ni kan ladda ner på mobilen å där man man kolla på videos ?    Där heter vi: Emmaandisac

Kööönstigt va? e.e Nemen, jo ..

Som ni kkn har märkt så har jag gjort en ny header och bytt bakgrundsbild x.x På ngt sätt så tyckte

jag att den blev suddig o...o Men jag vettefan hur jag gjorde :D Asså de skulle inte bli suddigt  

Ey, skit samma 8D De blir bara mera komplicerat om jag ska förklara.

Imorgon så ska min bästis och hennes föräldrar vara barnvakt till mig och mina syskon, kuuuul!

Fast mig behöver dom it vakta för jag behöver knappt ngn hjälp Och sen ska vårt fotbollslag

skotta ko skit å lägga de i påsar, för vi säljer koooooo baaaajs till människor som vill ha kooooo

baaaaajs till sina fula blommor så vi får in pengar till laget c: Jag och en annan är en '' grupp '' som

säljer i vårt område, vi har bara sålt 26 säckar -.-'' En tjej i mitt lag köpte 7 säckar och

hennes mormor, elr vad de va' köpte 10 o.....o Man bah: daaaaafuq? OwO Men aja, vi får in pengar 8D

De är de viktigaste, tror ja' ? ;D Aså de skulle vara fett fett om ni följde mig på instagraaaam.

Om jag vet vem du är och jag chattar med dig ganska/mke på msp så följer jag tillbaka, för de

är ju '' lättare '' å gilla bilder om man känner/vet litta granna om just dig :)

Och neeeeej, de är ingen msp insta.

Insta: Emmisenemma

En på msp trodde att jag var fejk, jag lägger upp flera bilder på mig då så kanske

hon tror mig nu o.e Blir fett less på folk som inte litar på en, elr såklart ! Jag litar inte

på alla på msp. Men jag är inte fejk, hoppas att ni tror mig.

Ni kommer hitta vissa bilder jag lägger upp på insta.


   

Jag ska nog gå till ngn galleria på msp nu, kom dit elr ngt :D


// Emma

Av E M M A I S A C - 10 maj 2013 12:08

Godmorgon!

Vi vaknade ganska nyss å ska snart äta frukost.

Filmen igår va' fett läskig, t.o.m Isac hade en kudde i famnen :D Han sket ju fan ner sig

såg de ut som  Tack alla som kikade mig igår.. de hjälpte lite granna ^^

Igår natt på msp så var de världens drygaste unge i gallen o..o De var en som frågade

om kik namn och då skrev den dryga bah: Jag ger inte ut den, de är så jobbigt när alla ska skriva

till mig för att jag är populärast och snyggast i klassen.

Alla bah: Jaha.. de ska man tro på? o: Elr alla tänkte väll så? Om hon nu var så '' snygg '' kunde

hon väl säga sitt namn så kunde alla söka på henne och se om hon nu var så snygg o.o

Okej, nu tänker ni säkert: man får ju inte ge ut kik, skype, fb namn osv..

Men man kan ju inte liksom våldta via internet, om ni förstår. De är väl bara roligt om man lär

känna varandra på andra sidor, för alla är inte inne på msp hela tiden :)

Bara satt ni vet svarar jag snabbare på kik än msp för att de finns inte så mke å göra på

msp. Det är drf jag skriver '' inte social, svarar inte i chatten '' i vgd-rutan, kanske bra å veta? ..

Dagens låt:


'' Dagens låt '' kommer nog vara mest dunk/bas låtar för de är typ de ända vi lyssnar på o.o

Faaast jag lyssnar såklart på One direction också ♥

Ställ gärna frågor, så svarar vi på dom! Men nu tror jag att jag e klar, så vi säger

tack å hej, leverpastej   


// Emma

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards