EmmaAndIsac

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av E M M A I S A C - 9 maj 2013 20:17

Sha, Isac här.. aså jag vet seriös inte hur man bloggar ._. xD Men ska göra ett

försök..elr fler, beronde hur många läsare vi får x.x

Idag fick vi en fråga som typ gick såhär: Kan ni lägga upp irl bild på er?

Och ja, vi tänker göra de, men ni får inte mobba oss -.- Vi båda ser ut som kossor ..  


               

De blev små bilder (:

Men nu borde ni vara nöjda .. o.o vi kanske bloggar lite senare, för vi ska kolla

på skräckfilm ist för hockey nu :c Men man kan ju kolla repris? XD Men nu börjar

filmen hejdå.

* Äntligen klar, kan äntligen andas ut *


// Isac

Av E M M A I S A C - 9 maj 2013 15:22

Hejsan! Det är Emma här.

Förlåt att vi it har bloggat på 2 dagar typ, men vi har varit upptagna.

Jag har varit på ONE DIRECTION konsert! Aså åhhhh, de var helt grymt Vill bara

tillbaka och ja  ♥♥ Dom var helt jävla .. yumiyumi :* Fast jag tyckte att Camryn (förbandet)

förstörde allt, mina öron och att hon gjorde att vi missa pendeln o.e Om ni undrar vrf de var hennes

fel att vi missa pendeln var de drf hon sjöng i 1 h och de drog ju ut på all skit tid. Men jag och

30.000 till fick se våra bebosar iaf :* x...x

Isac var på lan så han han it blogga sade han ._. Men vi vet ju hur killar är ;)

Idag ska jag å Isac sova. Vi ska kolla på en skräckfilm som heter mama .. usshh..

Vi får se om jag överlever, annars så .. o..o Men ta å kika mig för jag har tråkigt z.z ..

Kik: Emmisenemmam

Dagens låt:



// Emma

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards